3 Haziran 2008 Salı

...tusi yüzünden;

Genellikle arada sırada dışarı çıkarım;illaki bir nedeni olmalı..Her dakika orda burda olma tercihimi öteki ev için kullanıyorum; .. İki ev de beni bekliyor;gel beni yoluna koy temizle;toparla diye.....Dün neredeyse aylardan sonra görevlinin eşini çağırdım biraz temizlik oldu..Bu zamana dek idare ediyordum ama artık mutfak işini ancak halledecekmiş gibi hissediyorum kendimi..Artık çok yorulmuşum anladım iyice.hiçbir yere gitmeyi canım istemiyor.Aslında her türlü konuda tam zamanı gezmek için bu zamanlar..gelgelelim bu Tusi hanım da bir engel..Neden derseniz bizim kız kaşık kadar yiyor(.. zaten kaşık kadar kaldı bugünlerde zayıfladı sanki)..önüne hep taze konulsun istiyor.Otomatik mama makinesi olmadığına göre bu işin ihalesi bana kalmış doğal olarak her iş gibi.dolayısıyla evde olmam gerekiyor. Bu durum aşagıdaki yazıda yorumu bulunan kişiye duyurulur..tatilden gelince sıkı bir mesai onu bekliyor hem işte hem evde .Tusi'yi sana devredeyim biraz da ben gezeyim olur mu?..

2 yorum:

YUSUF AHMET ŞENER dedi ki...

annem annem beni dür topla kışlıkların arasına kaldır annem.

lakin, tüsi bir engel değil o bir Angel annem
:)

merak etme hele bi döneyim tüsiye gözüm gibi bakacağım
cumartesi günü de inşallah veteriner yolu bekler bizi
saygılar
YuSuF

Tijen dedi ki...

Ah Tüsi!
Ama biz bahaneyi hep başka yerlerde arıyoruz değil mi komşum? (Hani sana söylüyorum ben farklı mıyım? Değilim ama söyleyeyim dedim.)