20 Ocak 2012 Cuma

Yaramazlık yaptımmmm.

Kara kedi mırnav pis mi :) Geçmişin sana ufacık bir yansıması olsa gerek çünkü ben pek bilemedim o tekerlemeyi-oyunu artık ne ise,ki benim kedilerle ilgili bir şeyi bilmemem mümkün mü acaba ? :)Bugün beni derinden etkileyen bir olay var,onu paylaşmak istiyorum :) Ben kucağımda laptop ,yatağımın içinde masum masum ısınırken kendi çapımda, kapı açıldı,o da ne.. Hedefine kitlenmiş,gözlüklerini takmış bana doğru yaklaşıyor :) Kucağımdaki laptopu kavradı ve hadi hadi sen daha demin kapanmıştın yatağa yine öyle kapan dedi, ben iki ıh mıh yapsamda gözlerindeki kararlılığı görünce teslim oldum isteğine :) Öyle son teknoloji padlerden almakla olmuyor sanırsam yine benim emektara kaldı...Senin canın sağolsuuuuuun canım annem benim,ah nasıl özleyeceğim seni dört ay boyunca,düşünmemeye çalışıyorum ama gitmemi ne kadar çok istediğini de biliyorum, herkesin annesi fedakardır ama benim annem en fedakarı en tatlısı en iyisi :) Burdan selam olsun,Yasi'nin tüm takipçilerine..

2 yorum:

aysegulokulda dedi ki...

Guzel ve icten bir yazi olmus ama sen merak etme annemi hic ozletmeyecegim sana essekcim...

Tüsi ve Yasi dedi ki...

zamana tanıklık ettiği için seviyorum ve vazgeçemiyorum buralardan..