24 Nisan 2008 Perşembe

Yeniden Merhaba..

Yukarıdaki tarihten yıllar öncesi hayatımın dönüm noktasına (bana kalsın şimdilik)tanıklık etmişti..Sanıyorum ve umuyorum ki yine bir duraktayım..Yıllardır içimde biriktirdiklerimi bu satırlarda dile getirmek ne derece doğru; bana ne kazandırır zaman gösterecek...Ben masumca yazayım gerisini bilemem..Ortaokulda iken girdiğim kompozisyon yarışmasını kazanmıştım ;konusunu bile hatırlamıyorum ama hediye verilen Büyük Türkçe Sözlük en değerlilerim arasında..Buraya da yazmak bana mutluluk verecek...başka bir beklentim yok..İnşallah hep iyilik ve güzelliklerin paylaşımı ağır basar devam derim o zaman..Sağ üst köşedeki de ben de şahit olmak istiyorum der gibi bakıyor;yeni yazıların herbirinde benden söz etmezsen bozuşuruz gibi de aynı anda..Tamam canım sen bu satırların öznesisin ..Daha ne istiyorsun Tüsi'ciğimmm.....

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Tüsi'nin sayfası hayırlı olsun!

Tijen dedi ki...

Güzel şeylere vesile olsun dilerim ki.