10 Aralık 2013 Salı

Yemek Fırtınası 3. gün, sıcacık bir şeyler oluyor..

     Şuanda ben, keyfim ve kahyası oturmaya başlamadan önce bugünki ödevimi yapmadığımı farkettim. Doğum günüsü çocuğu olarak hayli hareketli bir gün geçirdim. Günlerdir verilen kar alarmı yüzünden böyle bir günde dışarı çıkmak akıl karı değildi, haydi bakalım işler başa düştü, mutfaktan çıkılmadı, yemekler hazırlandı. Çocuklarım geldi, hep beraber güzel zaman geçirdik, mum üfledik, cicilerle sevindik, pastadan geri kalanın yanına çayımı doldurdum ve aklıma ödevim geldi. :)
    Dolaptaki taze zencefilden birkaç parça kesip, tarçın ve karanfil ilavesiyle çayımın içine attım. Şimdi bu yazıyı yazarken bekliyorum da demlensin, büyük ihtimalle de içemeden uyuyakalacağım ama olsun. Böyle soğuk günlerde, pratik sımsıcacık bir içecek olmalı. Allah kimseyi sımsıcacık şeylerden mahrum etmesin, iyi geceler..
   

Hiç yorum yok: